Εκτός από τις γενικές πολιτικές του insurTechGR, έχουμε συγκεκριμένες οδηγίες ανάρτησης για κριτικές. Οι αξιολογήσεις δημοσιεύονται στη σελίδα καταχώρισης ενός Επαγγελματία Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή και συσχετίζονται με μια βαθμολογία μεταξύ 1 και 5. Οι αξιολογήσεις που επιλέγονται ενδέχεται να έχουν αντίκτυπο στη θέση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή στις κατατάξεις δημοτικότητας του insurTechGR ή/και στον τρόπο εμφάνισης ενός Επαγγελματία στην πλατφόρμα μας.
Μια κριτική στο insurTechGR θα πρέπει να είναι μια ειλικρινής περιγραφή της προσωπικής εμπειρίας του χρήστη ( ασφαλισμένου η υποψήφιου προς ασφάλιση ) με έναν Επαγγελματία Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή που αναφέρεται στον ιστότοπό μας. Καθώς οι κριτικές σχετίζονται με μια αξιολόγηση με Βαθμολογία και επηρεάζουν τη θέση μιας επιχείρησης στην κατάταξη δημοτικότητας του insurTechGR, θα πρέπει να περιλαμβάνουν σχετικές, χρήσιμες συμβουλές για άλλους χρήστες ( ασφαλισμένους η υποψήφιους προς ασφάλιση ) και μέλη της κοινότητάς μας και πρέπει να βασίζονται σε μια εμπειρία από πρώτο χέρι.
Προκειμένου να διασφαλιστεί ότι κάθε κριτική αντικατοπτρίζει μια εμπειρία από πρώτο χέρι, κάθε χρήστης πρέπει να έχει τον δικό του λογαριασμό και δεν επιτρέπεται να γράφει για λογαριασμό άλλων ή να χρησιμοποιεί λογαριασμό άλλου για υποβολή.
Ο συντάκτης της κριτικής θα πρέπει να είναι το άτομο που βίωσε απευθείας εμπειρία από τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή – είτε μέσω ενός ασφαλιστηρίου συμβολαίου, μιας κράτησης Βιντεοκλήσης είτε μέσω της εμπειρίας των εγκαταστάσεων του ή κάποιας άλλης αλληλεπίδρασης με την υπηρεσία. Δεν θα δημοσιεύσουμε κριτικές από πελάτες που αναμεταδίδουν μόνο μια σύντομη τηλεφωνική συνομιλία με έναν εκπρόσωπο του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή ή τον ίδιο.
Εάν δεν είχατε εμπειρία στην επιχείρηση ως επισκέπτης Ασφαλισμένος ή δυνητικός Ασφαλισμένος, δεν θα δημοσιεύσουμε την κριτική σας.
Εάν υποβληθούν περισσότερες από μία αξιολογήσεις, θα δημοσιεύσουμε την πρώτη κριτική που υποβλήθηκε.
Για να διασφαλίσουμε ότι οι Επαγγελματίες Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές είναι ενήμεροι για σοβαρά συμβάντα, έχουμε μερικές εξαιρέσεις στην πολιτική μας που απαιτούν έλεγχο από πρώτο χέρι:
Καθώς θέλουμε η εμπειρία για την οποία γράφετε να είναι δική σας, δεν επιτρέπουμε τη δημοσίευση πληροφοριών που αποδίδονται σε τρίτους ως μέρος της κριτικής σας. Συγκεκριμένα, θα καταργήσουμε κριτικές που περιέχουν τα ακόλουθα (ανεξάρτητα από το πόσο μικρή αναφορά είναι):
Εξαιρέσεις σε αυτήν την καθοδήγηση είναι (εφόσον αφορούν την εμπειρία σας):
Πρέπει να σχετίζεται άμεσα με κάτι που βιώσατε εσείς ή η παρέα σας που ταξιδεύετε.
Για παράδειγμα, δεν θα δημοσιεύαμε μια κριτική που να αναφέρει: “Ένας άλλος καλεσμένος στο μπαρ μου είπε ότι η ιδιοκτήτρια δεν πληρώνει έγκαιρα τους υπαλλήλους της”.
Θα δημοσιεύαμε μια κριτική που αναφέρει: “Ένας άλλος καλεσμένος στο μπαρ μου είπε ότι είχαν επίσης την καλύτερη pina colada στο swim-up bar.”
Οι επισκέπτες πρέπει να έχουν γνωρίσει την ιδιοκτησία ταυτόχρονα με εσάς.
Πολιτικές, Ηθικές, Θρησκευτικές απόψεις
Οι κριτικές δεν είναι το μέρος για να συζητήσετε πολιτικές προτιμήσεις, ηθικές διαφορές, θρησκεία ή την άποψή σας για ευρύτερα κοινωνικά ζητήματα. Κατανοούμε ότι οι εμπειρίες σχετικά με την ασφάλιση μπορεί να είναι βαθιά προσωπικές και μπορεί να υποκινούν προοπτικές γύρω από την πολιτική και τη θρησκεία – και θα δημοσιεύουμε τέτοιου είδους σχόλια, εφόσον σχετίζονται άμεσα με την επιχείρηση ή τον επαγγελματία που σχολιάζετε και πληρούν και άλλες οδηγίες δημοσίευσης περιεχομένου. Οποιοσδήποτε τέτοιος σχολιασμός που εξελίσσεται σε αδικία μπορεί να αφαιρεθεί.
Εάν οι πολιτικές, θρησκευτικές, ηθικές ή κοινωνικές απόψεις του ιδιοκτήτη ή των υπαλλήλων της επιχείρησης Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης που αναφέρεται στον ιστότοπό μας επηρεάζουν άμεσα την εμπειρία που εξετάζετε, μπορείτε να το αναλύσετε αυτό αλλά να μην το επεκτείνετε για να συμπεριλάβετε την προσωπική σας οπτική γωνία που δεν σχετίζεται με την ασφάλιση.
Διάρκεια κριτικής και βαθμολογίες
Είναι σημαντικό η κριτική σας να προσφέρει εμπειρίες ασφάλισης σε όσους σχεδιάζουν μελλοντικά να ασφαλιστούν! Για αυτόν τον λόγο, εάν η κριτική σας δεν περιέχει αρκετές ουσιαστικές πληροφορίες σχετικά με την επιχείρηση που εξετάζετε, ενδέχεται να σας ζητήσουμε να παρέχετε πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με την εμπειρία σας.
Έχουμε ένα όριο χαρακτήρων για κριτικές που επιβάλλουμε ως εξής:
Έχουμε έναν ελάχιστο αριθμό χαρακτήρων για να διασφαλίσουμε ότι το περιεχόμενο της κριτικής είναι λεπτομερές, χρήσιμο και εξηγεί το σκεπτικό πίσω από την αξιολόγηση που δόθηκε. Οι κριτικές που περιέχουν πολύ λίγο περιεχόμενο σε αυτές θα καταργηθούν.
Η βαθμολογία μας είναι από 1 έως 5, με το 1 να ορίζεται ως “Απαραδεκτο” και το 5 να ορίζεται ως “Εξαιρετικό”. Ανάλογα με τον τύπο του Επαγγελματία που εξετάζετε, ενδέχεται να σας ζητήσουμε να αξιολογήσετε συγκεκριμένες πτυχές της εμπειρίας σας, όπως η ταχύτητα επικοινωνίας, ανταπόκριση σε προσφορά, ποιότητα υπηρεσιών για μια επίσκεψη στην εγκατάσταση. Αυτά τα πεδία δεν είναι απαραίτητα. Δεν πρέπει να αξιολογείτε μια πτυχή της επιχείρησης που δεν βιώσατε.
Άσχετο με την εμπειρία σας
Εάν η κριτική σας περιέχει υπερβολικούς σχολιασμούς σε άλλες κριτικές, επαγγελματίες, ιδιοκτήτες επιχειρήσεων ή πολιτικές του insurTechGR, θα σας ζητήσουμε να υποβάλετε ξανά μια κριτική που να εστιάζει κυρίως στην εμπειρία σας με αυτόν τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή.
Εάν πιστεύετε ότι έχει γραφτεί μια κριτική από τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή ή τον ανταγωνιστή μιας καταχώρισης στο insurTechGR,
για να μας ενημερώσετε.
Κριτικές που ισχυρίζονται ότι άλλες δημοσιευμένες κριτικές είναι δόλιες δεν θα δημοσιευτούν καθώς αυτές οι πληροφορίες δεν σχετίζονται με την Ασφαλιστική σας εμπειρία. Εάν ανησυχείτε ότι μια συγκεκριμένη επιχείρηση εμπλέκεται σε πολλαπλά περιστατικά απάτης, στείλτε μας email στη διεύθυνση στη διεύθυνση: support@insurtechgr.gr περιγράφοντας εν συντομία το θέμα. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας για τυχόν άλλες ερωτήσεις που σχετίζονται με απάτη.
Καταχωρίσεις στον ιστότοπό μας
Παραθέτουμε όλες τις επιχειρήσεις και επαγγελματίες που σχετίζονται με την ασφαλιστική διαμεσολάβηση, ωστόσο δεν δεχόμαστε κριτικές για επιχειρήσεις που δεν αναφέρονται. Η κριτική σας θα αφαιρεθεί εάν υποβληθεί σε έναν ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή που δεν συσχετίζεται με μια εισηγμένη επιχείρηση στο insurTechGR.
Επιπλέον, εάν μια ιδιοκτησία παρέχει μια λειτουργία εκτός της κύριας υπηρεσίας που αναφέρεται στο insurTechGR, δεν θα δημοσιεύσουμε την κριτική. Δεν είναι χρήσιμο για την πλειοψηφία των χρηστών, επειδή δεν αποτελεί μέρος της εμπειρίας που παρέχει το insurTechGR.
Πρόσφατη εμπειρία
Για να διασφαλίσουμε ότι οι κριτικές είναι φρέσκες και επίκαιρες, όλες οι κριτικές πρέπει να υποβληθούν εντός ενός έτους από την εμπειρία σας.
Μπορείτε να γράψετε μία αξιολόγηση για οποιαδήποτε επιχείρηση που αναφέρεται στο insurTechGR ανά εμπειρία / επίσκεψη / εξυπηρέτηση. Εάν θέλετε να τροποποιήσετε την αρχική σας κριτική, θα πρέπει να καταργήσετε αυτήν την κριτική και να υποβάλετε μια νέα.
Για να διασφαλιστεί αρκετός χρόνος μεταξύ των κριτικών, θα γίνονται δεκτές πρόσθετες κριτικές νέων εμπειριών μετά από έξη μήνες.
Μοναδική εμπειρία
Δεν θα δημοσιεύσουμε κριτική που περιγράφει την ίδια εμπειρία σε δύο καταχωρίσεις, ασχέτως αν έχουν περάσει και έξη μήνες.
Θα επιτρέψουμε σε πολλούς χρήστες ( ασφαλισμένους ή υποψήφιους ) να γράψουν για την ίδια εμπειρία. Για παράδειγμα, εάν εσείς και ο/η σύντροφός σας επιλέξετε να γράψετε μια κριτική από τη δική σας ατομική οπτική γωνία, θα δημοσιεύσουμε και τις δύο κριτικές, αρκεί να είστε πελάτες ή υποψήφιοι πελάτες και οι δύο. Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο είναι γραμμένο με δικά σας λόγια και από τη δική σας οπτική γωνία.
Οι συνεισφέροντες μπορούν να έχουν μόνο έναν λογαριασμό στο insurTechGR, εκτός από εξαιρετικές περιπτώσεις που καθορίζονται κατά την αποκλειστική κρίση του insurTechGR. Εάν υποβάλετε μια κριτική στην ίδια καταχώριση από πολλούς λογαριασμούς, ενδέχεται να καταργήσουμε διπλότυπες υποβολές.
Το insurTechGR δεν επιτρέπει περιεχόμενο στον ιστότοπό μας που είναι προκατειλημμένο ή υποβάλλεται σε μια προσπάθεια χειραγώγησης των ταξινομήσεων ή των αξιολογήσεων στον ιστότοπό μας. Οι παραβιάσεις αυτών των οδηγιών ενδέχεται να επιφέρουν κυρώσεις στη σελίδα καταχώρισής σας στο insurTechGR, συμπεριλαμβανομένων κυρώσεων κατάταξης, κόκκινων σημάτων ή/και αποκλεισμού από τα βραβεία.
Επιπλέον, η μη συμμόρφωση με αυτές τις οδηγίες μπορεί να παραβιάζει τους τοπικούς, εθνικούς ή/και διεθνείς νόμους και μπορεί να οδηγήσει σε νομικές ενέργειες – συμπεριλαμβανομένων αστικών και ποινικών κυρώσεων.
Μεροληπτικό περιεχόμενο
Το insurTechGR προσπαθεί να διασφαλίσει ότι όλες οι κριτικές υποβάλλονται από την οπτική γωνία ενός αυθεντικού χρήστη (ασφαλισμένου ή υποψήφιου προς ασφάλιση ). Αυτό σημαίνει ότι οποιοδήποτε άτομο συνδέεται με τον επαγγελματία ή την επιχείρηση Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης που αναφέρεται στον ιστότοπό μας, με οποιονδήποτε τρόπο, δεν μπορεί να γράψει κριτική για αυτούς.
Συγκεκριμένα, δεν θα δεχόμαστε κριτικές από χρήστες που:
Οι εξαιρέσεις για άτομα που σχετίζονται με ένα Γραφείο Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης περιλαμβάνουν:
Προσπάθειες χειραγώγησης της κατάταξης ακινήτων από επιχειρήσεις
Το insurTechGR αντιτίθεται σθεναρά σε κάθε προσπάθεια τεχνητής χειραγώγησης της κατάταξης ενός γραφείου Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης στον ιστότοπό μας. Αυτές περιλαμβάνουν, αλλά δεν περιορίζονται στις ακόλουθες ενέργειες:
Προσπάθειες χρήστη να χειραγωγήσουν την κατάταξη ενός ακινήτου
Όλοι οι χρήστες που επιχειρούν να παραποιήσουν την κατάταξη ένός γραφείου Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης, ακόμη και αν δεν συνδέονται με αυτήν την ιδιοκτησία, ενδέχεται να αποκλειστούν από τον ιστότοπό μας λόγω τέτοιων ενεργειών. Οι ενέργειες μπορεί να είναι, αλλά δεν περιορίζονται σε:
Υπάρχουν ορισμένα σενάρια όπου δεν επιτρέπουμε τη δημοσίευση κριτικής ακόμα κι αν υπήρχε κάποια επαφή με ένα γραφείο Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης. Καλείστε να μοιραστείτε τέτοια σχόλια στην ενότητα Φόρουμ του ιστότοπου μας, όπου μέλη της κοινότητάς μας συζητούν θέματα που σχετίζονται με Ασφαλιστικά προϊόντα και υπηρεσίες.
Μερικά παραδείγματα αυτού μπορεί να περιλαμβάνουν: