What
image
  • imageFinancial Planning
  • Αγροτικές ασφαλίσεις
  • Απαγωγές & Λύτρα
  • Ασφάλιση Drones
  • Ασφάλιση Έργου & Κατασκευαστικών κινδύνων
  • Ασφάλιση Έργων Τέχνης
  • Ασφάλιση Αεροσκαφών
  • Ασφάλιση Αλόγων κούρσας & Ιππικών Ομίλων
  • Ασφάλιση Αποταμίευσης & Σύνταξης
  • Ασφάλιση Αστικής Ευθύνης Πλοιοκτήτη-P&I
  • Ασφάλιση Ατυχημάτων
  • Ασφάλιση Γενικής Αστικής Ευθύνης
  • Ασφάλιση Επαγγελματικής Ευθύνης
  • Ασφάλιση Επιχειρηματικής Περιουσίας
  • Ασφάλιση Ευθύνης Στελεχών Διοίκησης
  • Ασφάλιση Ζωής
  • Ασφάλιση Κυβερνοεπιθέσεων
  • imageΑσφάλιση Μεταφερόμενου Φορτίου
  • Ασφάλιση Μηχανικών Βλαβών
  • Ασφάλιση Νομικής Προστασίας
  • Ασφάλιση Πιστώσεων
  • Ασφάλιση Πληρωμάτων Πλοίων
  • Ασφάλιση Πνευματικής Ιδιοκτησίας
  • Ασφάλιση Προϊόντων
  • Ασφάλιση Σιδηροδρομικών οχημάτων
  • Ασφάλιση Σκαφών / Πλοίων
  • Ασφάλιση Υγείας
  • imageΑσφάλιση Φορτηγών
  • Ασφάλιση Χερσαίων οχημάτων / Αυτοκινήτων
  • Ασφάλιση Χρηματικών Απωλειών
  • Εγγυήσεις
  • Εξαγορές & Συγχωνεύσεις
  • Λιμένων, Μαρίνων, Ναυπηγοεπισκευαστικών κ Ναυτιλιακών
  • Ομαδικές Ασφαλίσεις
  • Περιβάλλον & Ανανεώσιμες πηγές
  • Πυρκαγιά και Λοιπές ζημιές Περιουσίας Ιδιωτών
  • Συνέδρια – Εκθέσεις – Εκδηλώσεις
  • Ταξιδιωτική Ασφάλιση
  • imageΦορτίων & αποθηκών
  • Φωτοβολταϊκά & Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
Where
image
image

Πολιτική Ανάρτησης Κριτικών

Εκτός από τις γενικές πολιτικές του insurTechGR, έχουμε συγκεκριμένες οδηγίες ανάρτησης για κριτικές. Οι αξιολογήσεις δημοσιεύονται στη σελίδα καταχώρισης ενός Επαγγελματία Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή και συσχετίζονται με μια βαθμολογία μεταξύ 1 και 5. Οι αξιολογήσεις που επιλέγονται ενδέχεται να έχουν αντίκτυπο στη θέση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή στις κατατάξεις δημοτικότητας του insurTechGR ή/και στον τρόπο εμφάνισης ενός Επαγγελματία στην πλατφόρμα μας.

Μια κριτική στο insurTechGR θα πρέπει να είναι μια ειλικρινής περιγραφή της προσωπικής εμπειρίας του χρήστη ( ασφαλισμένου η υποψήφιου προς ασφάλιση ) με έναν Επαγγελματία Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή που αναφέρεται στον ιστότοπό μας. Καθώς οι κριτικές σχετίζονται με μια αξιολόγηση με Βαθμολογία και επηρεάζουν τη θέση μιας επιχείρησης στην κατάταξη δημοτικότητας του insurTechGR, θα πρέπει να περιλαμβάνουν σχετικές, χρήσιμες συμβουλές για άλλους χρήστες ( ασφαλισμένους η υποψήφιους προς ασφάλιση )  και μέλη της κοινότητάς μας και πρέπει να βασίζονται σε μια εμπειρία από πρώτο χέρι.

Προκειμένου να διασφαλιστεί ότι κάθε κριτική αντικατοπτρίζει μια εμπειρία από πρώτο χέρι, κάθε χρήστης πρέπει να έχει τον δικό του λογαριασμό και δεν επιτρέπεται να γράφει για λογαριασμό άλλων ή να χρησιμοποιεί λογαριασμό άλλου για υποβολή.

Ο συντάκτης της κριτικής θα πρέπει να είναι το άτομο που βίωσε απευθείας εμπειρία από τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή – είτε μέσω ενός ασφαλιστηρίου συμβολαίου, μιας κράτησης Βιντεοκλήσης είτε μέσω της εμπειρίας των εγκαταστάσεων του ή κάποιας άλλης αλληλεπίδρασης με την υπηρεσία. Δεν θα δημοσιεύσουμε κριτικές από πελάτες που αναμεταδίδουν μόνο μια σύντομη τηλεφωνική συνομιλία με έναν εκπρόσωπο του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή ή τον ίδιο.

Εάν δεν είχατε εμπειρία στην επιχείρηση ως επισκέπτης Ασφαλισμένος ή δυνητικός Ασφαλισμένος, δεν θα δημοσιεύσουμε την κριτική σας.

Εάν υποβληθούν περισσότερες από μία αξιολογήσεις, θα δημοσιεύσουμε την πρώτη κριτική που υποβλήθηκε.

Για να διασφαλίσουμε ότι οι Επαγγελματίες Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές  είναι ενήμεροι για σοβαρά συμβάντα, έχουμε μερικές εξαιρέσεις στην πολιτική μας που απαιτούν έλεγχο από πρώτο χέρι:

  • Θάνατος . Στην ατυχή περίπτωση θανάτου που αφορά μια επιχείρηση που είναι εισηγμένη στο insurTechGR, ένα μέλος της οικογένειας μπορεί να γράψει μια κριτική εκ μέρους του θανόντος. Εάν υποβληθούν περισσότερες από μία αξιολογήσεις, θα δημοσιεύσουμε την πρώτη κριτική που υποβλήθηκε έως ότου ένα πιο άμεσο μέλος της οικογένειας υποβάλει κριτική.
  • Εμπλεκόμενοι Ανήλικοι . Οι γονείς ή οι κηδεμόνες παιδιών κάτω των 18 ετών όταν ο ανήλικος εμπλέκεται σε σοβαρό περιστατικό ασφάλισης, μπορούν να γράψουν κριτική εκ μέρους του ανηλίκου.

 

Καθώς θέλουμε η εμπειρία για την οποία γράφετε να είναι δική σας, δεν επιτρέπουμε τη δημοσίευση πληροφοριών που αποδίδονται σε τρίτους ως μέρος της κριτικής σας. Συγκεκριμένα, θα καταργήσουμε κριτικές που περιέχουν τα ακόλουθα (ανεξάρτητα από το πόσο μικρή αναφορά είναι):

  • Αποσπάσματα ή περιγραφές από τα μέσα ενημέρωσης, το διαδίκτυο ή άλλο επισκέπτη/άτομο που δεν είναι μέρος του ταξιδιωτικού σας πάρτι. Αυτό περιλαμβάνει, μεταξύ πολλών άλλων, αποσπάσματα νόμων, αποσπάσματα από κυβερνητικούς φορείς, αξιολογήσεις τροφίμων ή μια είδηση.
  • Πληροφορίες που λαμβάνετε από τρίτους μετά την εμπειρία σας με την επιχείρηση.

Εξαιρέσεις σε αυτήν την καθοδήγηση είναι (εφόσον αφορούν την εμπειρία σας):

  • Οτιδήποτε σας κοινοποιείται από ένα μέλος του προσωπικού της επιχείρησης που εξετάζετε.
  • Γνώμες ή εμπειρίες όσων συμμετέχουν στο πάρτι που ταξιδεύετε.
  • Μικρές αναφορές σε συστάσεις που ελήφθησαν από άλλους ταξιδιώτες, εστιατόρια ή ντόπιους – αλλά όχι μέσα ενημέρωσης – πριν από την εμπειρία της επιχείρησης.
  • Αναφορές σε συνομιλίες και κρατήσεις με ταξιδιωτικούς πράκτορες, εταιρείες κρατήσεων και OTA (Online Travel Agencies), καθώς οι ταξιδιώτες συχνά συσχετίζουν αυτές τις εταιρείες ως συνεργάτες της επιχείρησης που εξετάζεται.
  • Γνώμες, συμβουλές ή διαγνώσεις από τον δικηγόρο ή τον γιατρό σας σχετικά με την εμπειρία σας με την επιχείρηση.
  • Αναφορές σε γνωστά (i) γεγονότα, (ii) ειδήσεις, (iii) δημόσιες απόψεις ή (iv) παγκόσμια γεγονότα («γνωστά» ορίζονται ως εκείνα τα πράγματα που θα ήταν γνωστά στους περισσότερους διεθνείς ταξιδιώτες που ταξιδεύουν σε αυτό προορισμός.)
  • Συμπτωματικές αναφορές για την εμπειρία άλλου επισκέπτη, είτε (i) που αναφέρθηκε απευθείας σε εσάς από αυτόν τον επισκέπτη, αλλά δεν είχατε εσείς οι ίδιοι μάρτυρες, είτε (ii) αναφέρατε απευθείας στο προσωπικό του οποίου παρακολουθήσατε.

Πρέπει να σχετίζεται άμεσα με κάτι που βιώσατε εσείς ή η παρέα σας που ταξιδεύετε.

Για παράδειγμα, δεν θα δημοσιεύαμε μια κριτική που να αναφέρει: “Ένας άλλος καλεσμένος στο μπαρ μου είπε ότι η ιδιοκτήτρια δεν πληρώνει έγκαιρα τους υπαλλήλους της”.

Θα δημοσιεύαμε μια κριτική που αναφέρει: “Ένας άλλος καλεσμένος στο μπαρ μου είπε ότι είχαν επίσης την καλύτερη pina colada στο swim-up bar.”

Οι επισκέπτες πρέπει να έχουν γνωρίσει την ιδιοκτησία ταυτόχρονα με εσάς.

Πολιτικές, Ηθικές, Θρησκευτικές απόψεις

Οι κριτικές δεν είναι το μέρος για να συζητήσετε πολιτικές προτιμήσεις, ηθικές διαφορές, θρησκεία ή την άποψή σας για ευρύτερα κοινωνικά ζητήματα. Κατανοούμε ότι οι εμπειρίες σχετικά με την ασφάλιση μπορεί να είναι βαθιά προσωπικές και μπορεί να υποκινούν προοπτικές γύρω από την πολιτική και τη θρησκεία – και θα δημοσιεύουμε τέτοιου είδους σχόλια, εφόσον σχετίζονται άμεσα με την επιχείρηση ή τον επαγγελματία που σχολιάζετε και πληρούν και άλλες οδηγίες δημοσίευσης περιεχομένου. Οποιοσδήποτε τέτοιος σχολιασμός που εξελίσσεται σε αδικία μπορεί να αφαιρεθεί.

Εάν οι πολιτικές, θρησκευτικές, ηθικές ή κοινωνικές απόψεις του ιδιοκτήτη ή των υπαλλήλων της επιχείρησης Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης που αναφέρεται στον ιστότοπό μας επηρεάζουν άμεσα την εμπειρία που εξετάζετε, μπορείτε να το αναλύσετε αυτό αλλά να μην το επεκτείνετε για να συμπεριλάβετε την προσωπική σας οπτική γωνία που δεν σχετίζεται με την ασφάλιση.

Διάρκεια κριτικής και βαθμολογίες

Είναι σημαντικό η κριτική σας να προσφέρει εμπειρίες ασφάλισης σε όσους σχεδιάζουν μελλοντικά να ασφαλιστούν! Για αυτόν τον λόγο, εάν η κριτική σας δεν περιέχει αρκετές ουσιαστικές πληροφορίες σχετικά με την επιχείρηση που εξετάζετε, ενδέχεται να σας ζητήσουμε να παρέχετε πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με την εμπειρία σας.

Έχουμε ένα όριο χαρακτήρων για κριτικές που επιβάλλουμε ως εξής:

  • Επαγγελματίες / Επιχειρήσεις Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης – 200 χαρακτήρες

Έχουμε έναν ελάχιστο αριθμό χαρακτήρων για να διασφαλίσουμε ότι το περιεχόμενο της κριτικής είναι λεπτομερές, χρήσιμο και εξηγεί το σκεπτικό πίσω από την αξιολόγηση που δόθηκε. Οι κριτικές που περιέχουν πολύ λίγο περιεχόμενο σε αυτές θα καταργηθούν.

Η βαθμολογία μας είναι από 1 έως 5, με το 1 να ορίζεται ως “Απαραδεκτο” και το 5 να ορίζεται ως “Εξαιρετικό”. Ανάλογα με τον τύπο του Επαγγελματία που εξετάζετε, ενδέχεται να σας ζητήσουμε να αξιολογήσετε συγκεκριμένες πτυχές της εμπειρίας σας, όπως η ταχύτητα επικοινωνίας, ανταπόκριση σε προσφορά, ποιότητα υπηρεσιών για μια επίσκεψη στην εγκατάσταση. Αυτά τα πεδία δεν είναι απαραίτητα. Δεν πρέπει να αξιολογείτε μια πτυχή της επιχείρησης που δεν βιώσατε.

Άσχετο με την εμπειρία σας

Εάν η κριτική σας περιέχει υπερβολικούς σχολιασμούς σε άλλες κριτικές, επαγγελματίες, ιδιοκτήτες επιχειρήσεων ή πολιτικές του insurTechGR, θα σας ζητήσουμε να υποβάλετε ξανά μια κριτική που να εστιάζει κυρίως στην εμπειρία σας με αυτόν τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή.

Εάν πιστεύετε ότι έχει γραφτεί μια κριτική από τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή ή τον ανταγωνιστή μιας καταχώρισης στο insurTechGR,

  • Στείλτε ένα e-mail στη διεύθυνση: support@insurtechgr.gr περιγράφοντας εν συντομία το θέμα
  • Εναλλακτικά, καλέστε στο +30 210 831480, την υπηρεσία Βοήθειας του insurTechGR
    Κόστος Κλήσης: Η κλήση από σταθερό και από κινητό κοστίζει ανάλογα με τον πάροχο σας.

για να μας ενημερώσετε.

Κριτικές που ισχυρίζονται ότι άλλες δημοσιευμένες κριτικές είναι δόλιες δεν θα δημοσιευτούν καθώς αυτές οι πληροφορίες δεν σχετίζονται με την Ασφαλιστική σας εμπειρία. Εάν ανησυχείτε ότι μια συγκεκριμένη επιχείρηση εμπλέκεται σε πολλαπλά περιστατικά απάτης, στείλτε μας email στη διεύθυνση στη διεύθυνση: support@insurtechgr.gr  περιγράφοντας εν συντομία το θέμα. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας για τυχόν άλλες ερωτήσεις που σχετίζονται με απάτη.

Καταχωρίσεις στον ιστότοπό μας

Παραθέτουμε όλες τις επιχειρήσεις και επαγγελματίες που σχετίζονται με την ασφαλιστική διαμεσολάβηση, ωστόσο δεν δεχόμαστε κριτικές για επιχειρήσεις που δεν αναφέρονται. Η κριτική σας θα αφαιρεθεί εάν υποβληθεί σε έναν ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή που δεν συσχετίζεται με μια εισηγμένη επιχείρηση στο insurTechGR.

Επιπλέον, εάν μια ιδιοκτησία παρέχει μια λειτουργία εκτός της κύριας υπηρεσίας που αναφέρεται στο insurTechGR, δεν θα δημοσιεύσουμε την κριτική. Δεν είναι χρήσιμο για την πλειοψηφία των χρηστών, επειδή δεν αποτελεί μέρος της εμπειρίας που παρέχει το insurTechGR.

Πρόσφατη εμπειρία

Για να διασφαλίσουμε ότι οι κριτικές είναι φρέσκες και επίκαιρες, όλες οι κριτικές πρέπει να υποβληθούν εντός ενός έτους από την εμπειρία σας.

Μπορείτε να γράψετε μία αξιολόγηση για οποιαδήποτε επιχείρηση που αναφέρεται στο insurTechGR ανά εμπειρία / επίσκεψη / εξυπηρέτηση. Εάν θέλετε να τροποποιήσετε την αρχική σας κριτική, θα πρέπει να καταργήσετε αυτήν την κριτική και να υποβάλετε μια νέα.

Για να διασφαλιστεί αρκετός χρόνος μεταξύ των κριτικών, θα γίνονται δεκτές πρόσθετες κριτικές νέων εμπειριών μετά από έξη μήνες.

Μοναδική εμπειρία

Δεν θα δημοσιεύσουμε κριτική που περιγράφει την ίδια εμπειρία σε δύο καταχωρίσεις, ασχέτως αν έχουν περάσει και έξη μήνες.

Θα επιτρέψουμε σε πολλούς χρήστες ( ασφαλισμένους ή υποψήφιους ) να γράψουν για την ίδια εμπειρία. Για παράδειγμα, εάν εσείς και ο/η σύντροφός σας επιλέξετε να γράψετε μια κριτική από τη δική σας ατομική οπτική γωνία, θα δημοσιεύσουμε και τις δύο κριτικές, αρκεί να είστε πελάτες ή υποψήφιοι πελάτες και οι δύο. Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο είναι γραμμένο με δικά σας λόγια και από τη δική σας οπτική γωνία.

Οι συνεισφέροντες μπορούν να έχουν μόνο έναν λογαριασμό στο insurTechGR, εκτός από εξαιρετικές περιπτώσεις που καθορίζονται κατά την αποκλειστική κρίση του insurTechGR. Εάν υποβάλετε μια κριτική στην ίδια καταχώριση από πολλούς λογαριασμούς, ενδέχεται να καταργήσουμε διπλότυπες υποβολές.

Το insurTechGR δεν επιτρέπει περιεχόμενο στον ιστότοπό μας που είναι προκατειλημμένο ή υποβάλλεται σε μια προσπάθεια χειραγώγησης των ταξινομήσεων ή των αξιολογήσεων στον ιστότοπό μας. Οι παραβιάσεις αυτών των οδηγιών ενδέχεται να επιφέρουν κυρώσεις στη σελίδα καταχώρισής σας στο insurTechGR, συμπεριλαμβανομένων κυρώσεων κατάταξης, κόκκινων σημάτων ή/και αποκλεισμού από τα βραβεία.

Επιπλέον, η μη συμμόρφωση με αυτές τις οδηγίες μπορεί να παραβιάζει τους τοπικούς, εθνικούς ή/και διεθνείς νόμους και μπορεί να οδηγήσει σε νομικές ενέργειες – συμπεριλαμβανομένων αστικών και ποινικών κυρώσεων.

Μεροληπτικό περιεχόμενο

Το insurTechGR προσπαθεί να διασφαλίσει ότι όλες οι κριτικές υποβάλλονται από την οπτική γωνία ενός αυθεντικού χρήστη (ασφαλισμένου ή υποψήφιου προς ασφάλιση ). Αυτό σημαίνει ότι οποιοδήποτε άτομο συνδέεται με τον επαγγελματία ή την επιχείρηση Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης που αναφέρεται στον ιστότοπό μας, με οποιονδήποτε τρόπο, δεν μπορεί να γράψει κριτική για αυτούς.

Συγκεκριμένα, δεν θα δεχόμαστε κριτικές από χρήστες που:

  • Απασχολούνται επί του παρόντος ή έχουν απασχοληθεί σε ένα γραφείο Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης ανά πάσα στιγμή. Αυτό περιλαμβάνει και τις κριτικές από άτομα που έχουν προσφερθεί εθελοντικά σε ή για μια επιχείρηση που αναφέρεται στον ιστότοπό μας.
  • Έχουν σχέση ή είναι φίλοι με τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή.
  • Λαμβάνετε οποιαδήποτε αγαθά ή υπηρεσίες ή παρέχετε αγαθά ή υπηρεσίες στο συγκεκριμένο γραφείο Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης.

Οι εξαιρέσεις για άτομα που σχετίζονται με ένα Γραφείο Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης περιλαμβάνουν:

  • Συνεργαζόμενοι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές που συνεργάζονται με τον επαγγελματία / επιχείρηση και εξακολουθούν να χρησιμοποιούν τις γενικές εγκαταστάσεις δεν μπορούν να γράψουν μια κριτική.

Προσπάθειες χειραγώγησης της κατάταξης ακινήτων από επιχειρήσεις

Το insurTechGR αντιτίθεται σθεναρά σε κάθε προσπάθεια τεχνητής χειραγώγησης της κατάταξης ενός γραφείου Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης στον ιστότοπό μας. Αυτές περιλαμβάνουν, αλλά δεν περιορίζονται στις ακόλουθες ενέργειες:

  • Κριτικές που υποβλήθηκαν από εκπροσώπους γραφείου Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης. Διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε περιεχόμενο ή/και να τιμωρήσουμε τις ιδιότητες σε περίπτωση που λάβουμε υποβολές περιεχομένου από οποιονδήποτε κατέχει, εργάζεται ή συνδέεται με το υπό εξέταση γραφείο, ή οποιεσδήποτε ομπρέλα ή μητρικές εταιρείες με τις οποίες μπορεί να είναι συνδεδεμένη αυτή η ιδιοκτησία, με οποιονδήποτε τρόπο. Αυτό περιλαμβάνει (αλλά δεν περιορίζεται σε) περιεχόμενο από χρήστες που είναι εκ των προτέρων συνεργαζόμενοι, καθώς και από χρήστες που υποδύονται πελάτες, ή άλλα άτομα ή οντότητες. Επίσης, απαγορεύεται στους εκπροσώπους μιας επιχείρησης να υποβάλλουν κριτικές για λογαριασμό επισκεπτών, ανεξάρτητα από το αν η γνώμη είναι γνήσια ή όχι.
  • Αξιολογήσεις επί πληρωμή/Ανταλλαγές κριτικής. Το insurTechGR είναι σθεναρά αντίθετο με την πώληση, την αγορά ή την ανταλλαγή κριτικών έναντι αμοιβής. Οποιεσδήποτε κριτικές που υποβάλλονται με αυτόν τον τρόπο θεωρούνται εγγενώς δόλιες και θα επιφέρουν κυρώσεις όχι μόνο για τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις που εμπλέκονται, αλλά και για τους αναθεωρητές. Εάν έχει έρθει σε επαφή μαζί σας κάποιος που προσφέρει αυτές τις υπηρεσίες ή γνωρίζετε κάποιον που εμπλέκεται σε αυτήν τη συμπεριφορά, ενημερώστε την ομάδα μας στη διεύθυνση support@insurtechgr.gr
  • Κίνητρα για Κριτικές. Είναι αντίθετο με τις οδηγίες μας να προσφέρουμε ή να υποσχεθούμε οτιδήποτε σε αντάλλαγμα για τυχόν κριτικές, ανεξάρτητα από τη βαθμολογία. Παραδείγματα περιλαμβάνουν προσφορές για δωρεάν προϊόντα / υπηρεσίες, εκπτώσεις, συμμετοχή σε διαγωνισμό, δωρεές σε σκοπό στο όνομα πελάτη κ.λπ.
  • Κίνητρα για καταργήσεις κριτικής. οι προσπάθειες ενός ατόμου που εκπροσωπεί ένα γραφείο Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης να προσφέρει οτιδήποτε με αντάλλαγμα την κατάργηση μιας δημοσιευμένης κριτικής αντίκεινται στις οδηγίες μας και θα επιβληθούν κυρώσεις.
  • Πίεση στους χρήστες να αφαιρέσουν κριτικές. προσπάθειες από οποιονδήποτε συνδέεται με ένα γραφείο Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης να πιέσει, να απειλήσει ή να εξαναγκάσει με άλλον τρόπο έναν χρήστη να αφαιρέσει την κριτική του για αυτήν την ιδιοκτησία αποτελούν παραβίαση των οδηγιών μας και θα επιβληθούν κυρώσεις.
  • Κίνητρα εργαζομένων. Αποτελεί παραβίαση των οδηγιών μας για ένα ακίνητο να προσφέρει κίνητρα που έχουν σχεδιαστεί για να ανταμείβουν τους υπαλλήλους για ενθαρρυντικές κριτικές, π.χ. ένα μπόνους για αναφορά σε μια κριτική ή έναν διαγωνισμό για τον υψηλότερο αριθμό κριτικών που επιτεύχθηκε εντός ενός συγκεκριμένου χρονικού πλαισίου. Τέτοια προγράμματα είναι αντίθετα με τις οδηγίες μας και ενδέχεται να επιβληθούν κυρώσεις στην κατάταξη ενός γραφείου Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης. Εάν γνωρίζετε τέτοια προγράμματα σε οποιοδήποτε κατάλυμα, ενημερώστε την ομάδα μας στέλνοντας email στο support@insurtechgr.gr
  • Κριτική Πύλη. Απαγορεύουμε την πρακτική της επιλεκτικής προσέλκυσης θετικού περιεχομένου ή/και της απόρριψης μέτριου ή αρνητικού περιεχομένου. Εάν κάποια έρευνα ή εξωτερικός ιστότοπος οδηγεί τελικά τους χρήστες να υποβάλουν κριτική στο insurTechGR, η διεπαφή χρήστη και η εμπειρία για την υποβολή θετικών και αρνητικών κριτικών πρέπει να είναι πανομοιότυπες. Για παράδειγμα, το να κατευθύνετε έναν επισκέπτη σε μια σελίδα κριτικής εάν υποδεικνύει μια θετική εμπειρία, αλλά να τον κατευθύνετε σε άλλη διαδρομή (όπως ένα εσωτερικό κανάλι υποστήριξης πελατών) εάν υποδείξουν ότι μια αρνητική εμπειρία είναι αντίθετη με τις οδηγίες κριτικής μας.
  • Περιορισμοί . Δεν επιτρέπουμε στα γραφεία Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης να απαγορεύουν ή να αποθαρρύνουν συμβατικά τους επισκέπτες από τη δημοσίευση αρνητικών ή επικριτικών κριτικών για την εμπειρία τους. Οποιεσδήποτε ιδιοκτησίες διαπιστωθεί ότι εφαρμόζουν αυτές τις πρακτικές θα έχουν ένα προειδοποιητικό σήμα αναρτημένο στη σελίδα καταχώρισης επιχειρήσεων στο insurTechGR μέχρι να διακοπεί αυτή η πολιτική.
  • Βανδαλισμός. Οποιεσδήποτε προσπάθειες, που γίνονται από άτομα που συνδέονται με ένα γραφείο Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης, να βλάψουν τη φήμη ενός ανταγωνιστικού γραφείου θεωρούνται παραβιάσεις των οδηγιών μας. Αυτό περιλαμβάνει (αλλά δεν περιορίζεται) την υποβολή αρνητικών κριτικών, την απόπειρα ψευδούς εγγραφής ως κάτοχος της ανταγωνιστικής καταχώρισης ή παρόμοιες συμπεριφορές.

Προσπάθειες χρήστη να χειραγωγήσουν την κατάταξη ενός ακινήτου

Όλοι οι χρήστες που επιχειρούν να παραποιήσουν την κατάταξη ένός γραφείου Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης, ακόμη και αν δεν συνδέονται με αυτήν την ιδιοκτησία, ενδέχεται να αποκλειστούν από τον ιστότοπό μας λόγω τέτοιων ενεργειών. Οι ενέργειες μπορεί να είναι, αλλά δεν περιορίζονται σε:

  • Εκβιασμός. Το insurTechGR ταξινομεί κάθε προσπάθεια κακής πίστης από έναν χρήστη ( Ασφαλισμένο ή υποψήφιο προς ασφάλιση ) να αποκτήσει κάτι πολύτιμο από ένα γραφείο Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης απειλώντας να δημοσιεύσει μια αρνητική κριτική στο insurTechGR ή υποσχόμενος να αφαιρέσει μια δημοσιευμένη αρνητική κριτική ως εκβιασμό. Δεν θεωρείται εκβιασμός εάν ένας επισκέπτης αναφέρει ότι σκοπεύει να γράψει μια κριτική λόγω μιας αρνητικής εμπειρίας, αλλά δεν απαιτεί κακή πίστη.
  • Ανασκόπηση ειδήσεων από τρίτους. Οι κριτικές πρέπει να περιγράφουν μια εμπειρία από πρώτο χέρι. Οι χρήστες που υποβάλλουν κριτικές για ένα γραφείο Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης λόγω προσωπικής ή πολιτικής διαφοράς ή κριτικές που υποβάλλονται αποκλειστικά λόγω ειδήσεων ή έκθεσης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μιας ιδιοκτησίας που δεν περιγράφουν εμπειρίες από πρώτο χέρι δεν θα δημοσιευθούν. Εάν εντοπιστεί σημαντική ποσότητα τέτοιου περιεχομένου σε μια καταχώριση, διατηρούμε το δικαίωμα να αναστείλουμε προσωρινά τη δημοσίευση όλου του περιεχομένου για αυτήν την καταχώριση.
  • Απομίμηση υπαλλήλων του insurTechGR . Το insurTechGR δεν απασχολεί κανέναν για να επισκέπτεται φυσικά και να αξιολογεί ένα γραφείο Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης (γνωστοί και ως «μυστικοί αγοραστές» ). Οι ιδιοκτήτες ένός γραφείου Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης δεν πρέπει να εμπιστεύονται κανέναν που εκπροσωπεί τον εαυτό του ως τέτοιο και θα πρέπει να μας ειδοποιήσουν αμέσως για αυτήν τη συμπεριφορά επικοινωνώντας με το support@insurtechgr.gr.

 

Υπάρχουν ορισμένα σενάρια όπου δεν επιτρέπουμε τη δημοσίευση κριτικής ακόμα κι αν υπήρχε κάποια επαφή με ένα γραφείο Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης. Καλείστε να μοιραστείτε τέτοια σχόλια στην ενότητα Φόρουμ του ιστότοπου μας, όπου μέλη της κοινότητάς μας συζητούν θέματα που σχετίζονται με Ασφαλιστικά προϊόντα και υπηρεσίες.

Μερικά παραδείγματα αυτού μπορεί να περιλαμβάνουν:

  • Σχολιάζει αποκλειστικά την πολιτική ενός γραφείου Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης. Είναι άδικο για μια επιχείρηση να αξιολογείται αρνητικά για τις πολιτικές που εφαρμόζονται τακτικά στον Ασφαλιστικό κλάδο ή αφορούν αποκλειστικά την ιδικτησία. Θα καταργήσουμε κριτικές που απλώς περιγράφουν μια αλληλεπίδραση που αποτελεί διαφωνία σχετικά με τις αναφερόμενες πολιτικές. Εάν περιγράφετε μια πιο ουσιαστική αλληλεπίδραση εξυπηρέτησης πελατών με την επιχείρηση, πέρα ​​από τις αναφερόμενες πολιτικές, θα δημοσιεύσουμε την αλληλεπίδραση επειδή πιστεύουμε ότι η εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να είναι χρήσιμη για τους χρήστες (ασφαλισμένους ή υποψήφιους προς ασφάλιση).
  • Σχολιασμός ενός γραφείου Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης λόγω κάλυψης από τα μέσα ενημέρωσης . Εάν θέλετε να σχολιάσετε ένα πρόσφατο γεγονός σε αυτή την ιδιοκτησία το οποίο τράβηξε την προσοχή των μέσων ενημέρωσης, αλλά στο οποίο δεν ήσασταν παρόντες, δεν θα δημοσιεύσουμε την κριτική σας.
  • Σχόλια αποκλειστικά για τις εργάσιμες ώρες ή το κλείσιμο. Αν και αναγνωρίζουμε ότι μπορεί να είναι απογοητευτικό να φτάνουμε σε ένα γραφείο Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης μόνο για να μάθουμε ότι είναι κλειστό, δεν θα δημοσιεύουμε κριτικές σχολιάζοντας αποκλειστικά τις ώρες λειτουργίας ή το κλείσιμο, εκτός εάν οι επίσημες πληροφορίες που δημοσιεύονται από την επιχείρηση δημιουργούν προσδοκίες εξυπηρέτησης.
  • Ανεπιτυχείς προσπάθειες επικοινωνίας με μια επιχείρηση. Δεν θεωρούμε ότι οι αναπάντητες κλήσεις ή τα email είναι έγκυρη περιγραφή κακής υπηρεσίας που παρέχεται από την επιχείρηση.