ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Εάν μια καταγγελία πληροί τα ακόλουθα κριτήρια, πρέπει να γίνει αποδεκτή από το insurTechGR και να αντιμετωπιστεί ως καταγγελία για σκοπούς αναφοράς.
Το insurTechGR συνήθως δεν επιβάλλουν πρόσθετες απαιτήσεις, όπως η απαίτηση ότι τα παράπονα πληρούν ένα συγκεκριμένο και αποδεικτέο περιστατικό. Και, ενώ το insurTechGR ενθαρρύνει έντονα τους καταναλωτές να επικοινωνήσουν πρώτα με την επιχείρηση, ένα παράπονο δεν θα απορριφθεί επειδή ο καταναλωτής αρνείται να το κάνει.
Καταγγελίες που επιδιώκουν αποκλειστικά ποινικές κυρώσεις ή ευρήματα εγκληματικών παραβιάσεων, όπως:
Επιπλέον, επειδή στο insurTechGR δεν διαπιστώνουμε ποινικές παραβάσεις ούτε επιβάλλουμε ποινικές κυρώσεις, δεν θα ακολουθήσουμε καταγγελίες που αποσκοπούν αποκλειστικά στην απόλυση, σύλληψη, φυλάκιση ή δίωξη του προσωπικού της εταιρείας. Ωστόσο, στο insurTechGR αποδεχόμστε καταγγελίες που ισχυρίζονται ότι η επιχειρηματική συμπεριφορά μπορεί επίσης να θεωρηθεί ποινική παράβαση, όπως παραπλανητική διαφήμιση, απάτη τηλεμάρκετινγκ, συστήματα πυραμίδας, κλοπή ταυτότητας ή παραβίαση δεδομένων.
Παρακαλούμε να δείτε την «ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ» στην αρχή της παρούσας Πολιτικής Προστασίας Απορρήτου για να δείτε την τελευταία ενημέρωση.