Τι
image
  • imageFinancial Planning
  • Αγροτικές ασφαλίσεις
  • Απαγωγές & Λύτρα
  • Ασφάλιση Drones
  • Ασφάλιση Έργου & Κατασκευαστικών κινδύνων
  • Ασφάλιση Έργων Τέχνης
  • Ασφάλιση Αεροσκαφών
  • Ασφάλιση Αλόγων κούρσας & Ιππικών Ομίλων
  • Ασφάλιση Αποταμίευσης & Σύνταξης
  • Ασφάλιση Αστικής Ευθύνης Πλοιοκτήτη-P&I
  • Ασφάλιση Ατυχημάτων
  • Ασφάλιση Γενικής Αστικής Ευθύνης
  • Ασφάλιση Επαγγελματικής Ευθύνης
  • Ασφάλιση Επιχειρηματικής Περιουσίας
  • Ασφάλιση Ευθύνης Στελεχών Διοίκησης
  • Ασφάλιση Ζωής
  • Ασφάλιση Κυβερνοεπιθέσεων
  • imageΑσφάλιση Μεταφερόμενου Φορτίου
  • Ασφάλιση Μηχανικών Βλαβών
  • Ασφάλιση Νομικής Προστασίας
  • Ασφάλιση Πιστώσεων
  • Ασφάλιση Πληρωμάτων Πλοίων
  • Ασφάλιση Πνευματικής Ιδιοκτησίας
  • Ασφάλιση Προϊόντων
  • Ασφάλιση Σιδηροδρομικών οχημάτων
  • Ασφάλιση Σκαφών / Πλοίων
  • Ασφάλιση Υγείας
  • imageΑσφάλιση Φορτηγών
  • Ασφάλιση Χερσαίων οχημάτων / Αυτοκινήτων
  • Ασφάλιση Χρηματικών Απωλειών
  • Εγγυήσεις
  • Εξαγορές & Συγχωνεύσεις
  • Λιμένων, Μαρίνων, Ναυπηγοεπισκευαστικών κ Ναυτιλιακών
  • Ομαδικές Ασφαλίσεις
  • Περιβάλλον & Ανανεώσιμες πηγές
  • Πυρκαγιά και Λοιπές ζημιές Περιουσίας Ιδιωτών
  • Συνέδρια – Εκθέσεις – Εκδηλώσεις
  • Ταξιδιωτική Ασφάλιση
  • imageΦορτίων & αποθηκών
  • Φωτοβολταϊκά & Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
Που
image
image

Οδηγίες αποδοχής παραπόνων

ΠΕΡΙΛΗΨΗ

Εάν μια καταγγελία πληροί τα ακόλουθα κριτήρια, πρέπει να γίνει αποδεκτή από το insurTechGR και να αντιμετωπιστεί ως καταγγελία για σκοπούς αναφοράς.

Το insurTechGR συνήθως δεν επιβάλλουν πρόσθετες απαιτήσεις, όπως η απαίτηση ότι τα παράπονα πληρούν ένα συγκεκριμένο και αποδεικτέο περιστατικό. Και, ενώ το insurTechGR ενθαρρύνει έντονα τους καταναλωτές να επικοινωνήσουν πρώτα με την επιχείρηση, ένα παράπονο δεν θα απορριφθεί επειδή ο καταναλωτής αρνείται να το κάνει.

Οδηγίες αποδοχής παραπόνων

  1. Η καταγγελία περιλαμβάνει το πλήρες όνομα του καταγγέλλοντος, με την ταχυδρομική διεύθυνση μια διεύθυνση email και ταχυδρομικό κώδικα.
  2. Η καταγγελία περιλαμβάνει το όνομα της επιχείρησης και παρέχει επαρκείς πληροφορίες για να επικοινωνήσουμε με την επιχείρηση.
  3. Ο καταγγέλλων ζητά βοήθεια από το insurTechGR.
  4. Η καταγγελία προέρχεται από άτομο (ή εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο ενός ατόμου) ή οντότητα (επιχείρηση) που είχε μια «σχέση» στην Ασφαλιστική αγορά.
  5. Η καταγγελία σχετίζεται με θέμα Ασφάλισης. Συνήθως, το ζήτημα για το οποίο καταγγέλλεται πρέπει να έχει προκύψει εντός των προηγούμενων 12 μηνών (Σημείωση: οι εγγυήσεις ή άλλες ελαφρυντικές περιστάσεις ενδέχεται να αντικαταστήσουν αυτά τα κριτήρια).
  6. Η καταγγελία ισχυρίζεται ότι παρουσιάστηκε πρόβλημα με τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που παρείχε η επιχείρηση ή φέρεται ότι συμφώνησε να παρέχει.
  7. Η καταγγελία δεν είναι σε αντιδικία όταν κατατέθηκε στο insurTechGR και δεν έχει επιλυθεί από προηγούμενη δικαστική αγωγή, διαιτησία ή συμβιβασμό μεταξύ των μερών.
  8. Η καταγγελία δεν περιέχει υβριστική γλώσσα ή σοβαρές απειλές.
  1. Διαφωνίες εργοδοτών/εργαζομένων.
  2. Παράπονα για κρατικούς φορείς (διοικητικές μονάδες τοπικής, περιφεριακής ή της κυβέρνησης), εκτός εάν προσφέρουν μια εμπορική υπηρεσία που δημιουργεί μια σχέση αγοραστή-πωλητή.
  3. Καταγγελίες κατά ατόμων που δεν ασχολούνται με Ασφαλιστικές υπηρςσίες (π.χ. άτομο που πουλά το προσωπικό του αυτοκίνητο μέσω αγγελίας).

Καταγγελίες που επιδιώκουν αποκλειστικά ποινικές κυρώσεις ή ευρήματα εγκληματικών παραβιάσεων, όπως:

  • Ληστεία (όπως ένας ιδιοκτήτης σπιτιού που ισχυρίζεται ότι κλάπηκαν χρήματα, κοσμήματα, ηλεκτρονικά είδη κ.λπ. από εργολάβο που εργαζόταν στο σπίτι τους).
  • Επίθεση (ο καταγγέλλων ισχυρίζεται ότι το προσωπικό της εταιρείας απείλησε με σωματική βία ή προκάλεσε πραγματική σωματική βλάβη).
  • Εκβίαση (η απόκτηση περιουσίας ή χρημάτων με σχεδόν κάθε είδους βία ή απειλή βίας ή περιουσίας).
  • Βανδαλισμός (η σκόπιμη καταστροφή περιουσίας άλλου).
  • Καταπάτηση (παράνομη εισβολή, ακόμα κι αν δεν έχει κλαπεί ή καταστραφεί περιουσία).

Επιπλέον, επειδή στο insurTechGR δεν διαπιστώνουμε ποινικές παραβάσεις ούτε επιβάλλουμε ποινικές κυρώσεις, δεν θα ακολουθήσουμε καταγγελίες που αποσκοπούν αποκλειστικά στην απόλυση, σύλληψη, φυλάκιση ή δίωξη του προσωπικού της εταιρείας. Ωστόσο, στο insurTechGR αποδεχόμστε καταγγελίες που ισχυρίζονται ότι η επιχειρηματική συμπεριφορά μπορεί επίσης να θεωρηθεί ποινική παράβαση, όπως παραπλανητική διαφήμιση, απάτη τηλεμάρκετινγκ, συστήματα πυραμίδας, κλοπή ταυτότητας ή παραβίαση δεδομένων.

  1. Παράπονα που αμφισβητούν την εγκυρότητα της τοπικής, πολιτειακής, επαρχιακής ή ομοσπονδιακής νομοθεσίας. Για παράδειγμα, η BBB δεν θα δεχόταν μια καταγγελία κατά μιας επιχείρησης καλωδιακής τηλεόρασης που επιδιώκει αλλαγή των τιμών που ορίζει ο νόμος. Η BBB θα δεχόταν μια καταγγελία κατά μιας επιχείρησης καλωδίων, η οποία ισχυριζόταν ότι οι χρεώσεις της δεν υπολογίστηκαν σωστά σύμφωνα με τις ισχύουσες τιμές.
  2. Παράπονα για αποζημίωση για προσωπικό τραυματισμό – Στο insurTechGR δεν χειριζόμαστε παράπονα που ζητούν αποζημίωση για σωματική βλάβη ή ψυχική οδύνη  Αυτού του είδους οι καταγγελίες αντιμετωπίζονται καταλληλότερα στο δικαστικό σύστημα. Παρόλο που δεν θα αντιμετωπίζαμε ζημιές για προσωπικό τραυματισμό, θα χειριζόμασταν την πτυχή της εξυπηρέτησης πελατών αυτών των καταγγελιών από ασφαλιστές και ασφαλιστικά προιόντα και θα επιτρέψουμε στον καταγγέλλοντα να ζητήσει επιστροφή χρημάτων.

Παρακαλούμε να δείτε την «ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ» στην αρχή της παρούσας Πολιτικής Προστασίας Απορρήτου για να δείτε την τελευταία ενημέρωση.