Δεν μπορείτε να παραπονεθείτε σε έναν χρηματοοικονομικό σύμβουλο εάν η επένδυσή σας δεν αποφέρει τόσα χρήματα όσα περιμένατε. Αλλά εάν χάσατε χρήματα λόγω κακών συμβουλών, λανθασμένων ή παραπλανητικών πληροφοριών ή κακής διαχείρισης, μπορείτε να παραπονεθείτε στον σύμβουλο που σας έδωσε αρχικά τη συμβουλή.
Πρέπει να ακολουθήσετε τη διαδικασία παραπόνων της εταιρείας. Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι με την απάντηση, το πού θα ακολουθήσετε το παράπονο εξαρτάται από το ποιος σας έδωσε τη συμβουλή.
Εάν ο σύμβουλος που είδατε ήταν εξουσιοδοτημένος από την Αρχή Οικονομικής Συμπεριφοράς (FCA), θα πρέπει να υποβάλετε την καταγγελία σας στον Οικονομικό Διαμεσολαβητή. Για να μάθετε εάν ο Οικονομικός Διαμεσολαβητής μπορεί να αντιμετωπίσει την καταγγελία σας, μπορείτε να καλέσετε τη γραμμή βοήθειας καταναλωτών στο 0300 123 9 123 (8 π.μ. έως 6 μ.μ. Δευτέρα έως Παρασκευή). Υπάρχει επίσης μια ειδική φόρμα παραπόνων που μπορείτε να κατεβάσετε και να τους στείλετε ταχυδρομικά. Για περισσότερες λεπτομέρειες, μεταβείτε στη διεύθυνση www.financial-ombudsman.org.uk .
Μπορείτε επίσης να μάθετε από τη γραμμή βοήθειας καταναλωτών εάν ο Οικονομικός Διαμεσολαβητής μπορεί να χειριστεί μια καταγγελία σχετικά με μια εταιρεία που δεν είναι εξουσιοδοτημένη από την FCA.
Εάν λάβατε οικονομικές συμβουλές από δικηγόρο ή λογιστή, ο οποίος είναι εξουσιοδοτημένος από την FCA να παρέχει οικονομικές συμβουλές, μπορεί να χρειαστεί να υποβάλετε το παράπονό σας στον επαγγελματικό φορέα που τις ρυθμίζει.
Εάν δεν είστε σίγουροι πού να παραπονεθείτε, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τη γραμμή βοήθειας καταναλωτών της FCA στο 0800 111 6768.