What
image
  • imageFinancial Planning
  • Αγροτικές ασφαλίσεις
  • Απαγωγές & Λύτρα
  • Ασφάλιση Drones
  • Ασφάλιση Έργου & Κατασκευαστικών κινδύνων
  • Ασφάλιση Έργων Τέχνης
  • Ασφάλιση Αεροσκαφών
  • Ασφάλιση Αλόγων κούρσας & Ιππικών Ομίλων
  • Ασφάλιση Αποταμίευσης & Σύνταξης
  • Ασφάλιση Αστικής Ευθύνης Πλοιοκτήτη-P&I
  • Ασφάλιση Ατυχημάτων
  • Ασφάλιση Γενικής Αστικής Ευθύνης
  • Ασφάλιση Επαγγελματικής Ευθύνης
  • Ασφάλιση Επιχειρηματικής Περιουσίας
  • Ασφάλιση Ευθύνης Στελεχών Διοίκησης
  • Ασφάλιση Ζωής
  • Ασφάλιση Κυβερνοεπιθέσεων
  • imageΑσφάλιση Μεταφερόμενου Φορτίου
  • Ασφάλιση Μηχανικών Βλαβών
  • Ασφάλιση Νομικής Προστασίας
  • Ασφάλιση Πιστώσεων
  • Ασφάλιση Πληρωμάτων Πλοίων
  • Ασφάλιση Πνευματικής Ιδιοκτησίας
  • Ασφάλιση Προϊόντων
  • Ασφάλιση Σιδηροδρομικών οχημάτων
  • Ασφάλιση Σκαφών / Πλοίων
  • Ασφάλιση Υγείας
  • imageΑσφάλιση Φορτηγών
  • Ασφάλιση Χερσαίων οχημάτων / Αυτοκινήτων
  • Ασφάλιση Χρηματικών Απωλειών
  • Εγγυήσεις
  • Εξαγορές & Συγχωνεύσεις
  • Λιμένων, Μαρίνων, Ναυπηγοεπισκευαστικών κ Ναυτιλιακών
  • Ομαδικές Ασφαλίσεις
  • Περιβάλλον & Ανανεώσιμες πηγές
  • Πυρκαγιά και Λοιπές ζημιές Περιουσίας Ιδιωτών
  • Συνέδρια – Εκθέσεις – Εκδηλώσεις
  • Ταξιδιωτική Ασφάλιση
  • imageΦορτίων & αποθηκών
  • Φωτοβολταϊκά & Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
Where
image
image

Πολιτική επιστροφής χρημάτων

΄Οροι χρήσης

Λυπούμαστε που αναζητάτε επιστροφή χρημάτων! Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι η διαδικασία θα εξελιχθεί όσο το δυνατόν πιο ομαλά για εσάς

Εάν έχετε αγοράσει μια συνδρομή που περιλαμβάνει πολλά προϊόντα, τυχόν αλλαγές που κάνετε εφαρμόζονται σε όλα τα προϊόντα της συνδρομής. Τα προϊόντα που περιλαμβάνονται σε μια συνδρομή δεν μπορούν να διαγραφούν μεμονωμένα ή να επιστραφούν χρήματα.

Εάν δεν πληροίτε τα κριτήρια για επιστροφή χρημάτων, σας προτείνουμε να απενεργοποιήσετε την αυτόματη ανανέωση για το προϊόν σας. Θα μπορείτε να συνεχίσετε να το χρησιμοποιείτε μέχρι το τέλος της συνδρομής σας, στη συνέχεια θα διαγράψουμε το προϊόν και όλα τα αρχεία του.

Τέλος, επικοινωνήστε με την υποστήριξη πελατών για να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων για το κατάλληλο, διαγραμμένο προϊόν σας. Οι άνθρωποί μας είναι εδώ για να σας βοηθήσουν.

Η πολιτική επιστροφής χρημάτων διαρκεί 14 ημέρες, χωρίς αιτιολόγηση (βλ. περίοδο ανανέωσης 14 ημερών). Εάν έχουν περάσει 14 ημέρες από την αρχική αγορά σας (και όχι ανανέωση ή επέκταση του πλάνου ή του προιόντος σας), δεν μπορούμε να σας προσφέρουμε πλήρη επιστροφή χρημάτων ή ανταλλαγή.

Για να δικαιούστε επιστροφή, το προϊόν σας πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο, δηλαδή να μην έχει ανέβει προς χρήση στο διαδίκτυο.

Τα προϊόντα που αγοράστηκαν από την insurTech μπορούν να επιστραφούν μόνο εάν ακυρωθούν εντός της περιόδου επιστροφής χρημάτων που καθορίζεται παρακάτω σε αυτήν την πολιτική. Ορισμένα προϊόντα έχουν διαφορετικές πολιτικές ή απαιτήσεις για επιστροφή χρημάτων που σχετίζονται με αυτά, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων προϊόντων που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή χρημάτων σε καμία περίπτωση. Δείτε παρακάτω για τους όρους επιστροφής χρημάτων που ισχύουν για τέτοια προϊόντα.

« Ημερομηνία συναλλαγής », για τους σκοπούς της παρούσας Πολιτικής Επιστροφής Χρημάτων, σημαίνει την ημερομηνία αγοράς οποιουδήποτε προϊόντος ή υπηρεσίας, η οποία περιλαμβάνει την ημερομηνία επεξεργασίας οποιασδήποτε ανανέωσης από την insurTech σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις της ισχύουσας σύμβασης προϊόντος ή υπηρεσίας.

“Περίοδος επιστροφής χρημάτων” , μπορείτε να ακυρώσετε ένα προϊόν ανά πάσα στιγμή, αλλά η επιστροφή χρημάτων θα εκδοθεί μόνο εάν ζητήσετε επιστροφή χρημάτων από την εξυπηρέτηση πελατών του insurTech εντός του χρονικού πλαισίου επιστροφής χρημάτων που καθορίζεται για το ισχύον προϊόν.

Χωρίς επιστροφή χρημάτων μετά το κλείσιμο του λογαριασμού . Εάν πληροίτε τις προϋποθέσεις για επιστροφή χρημάτων, είναι απαραίτητο να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων πριν από το κλείσιμο του λογαριασμού. Μπορείτε να επιλέξετε να κλείσετε τον λογαριασμό σας μαζί μας ανά πάσα στιγμή, αλλά με το κλείσιμο του λογαριασμού δεν θα δικαιούστε πλέον επιστροφή χρημάτων, όπως επιτρέπεται διαφορετικά σύμφωνα με την παρούσα Πολιτική επιστροφής χρημάτων.

Δωροκάρτες
Προϊόντα λογισμικού με δυνατότητα λήψης
τα τέλη διαφήμισης και μάρκετινγκ αναζήτησης δεν επιστρέφονται για τον τρέχοντα μήνα. Ενδέχεται να επιστρέψουμε χρήματα για μελλοντικούς προπληρωμένους μήνες και πρόσθετες δαπάνες για διαφημίσεις και προμήθειες μάρκετινγκ για τον επόμενο μήνα.
Οποιοδήποτε αντικείμενο επιστρέφεται περισσότερες από 14 ημέρες μετά την αγορά / ενεργοποίηση / λήψη.

Μόλις ληφθεί και επιθεωρηθεί η επιστροφή σας, θα σας στείλουμε ένα email για να σας ειδοποιήσουμε ότι λάβαμε το επιστρεφόμενο προϊόν σας. Θα σας ειδοποιήσουμε επίσης για την έγκριση και θα σας ζητήσουμε μία φωτογραφία του IBAN του λογαριασμού σας ή την απόρριψη της επιστροφής χρημάτων σας.

Εάν εγκριθείτε, τότε η επιστροφή χρημάτων θα διεκπεραιωθεί και μια πίστωση θα εφαρμοστεί αυτόματα στον λογαριασμό σας, εντός ορισμένου χρονικού διαστήματος 5 ημερών.

Εάν δεν έχετε λάβει ακόμη επιστροφή χρημάτων, ελέγξτε πρώτα ξανά τον τραπεζικό σας λογαριασμό.

Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την εταιρεία της πιστωτικής σας κάρτας, μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος μέχρι να δημοσιευτεί επίσημα η επιστροφή χρημάτων.

Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την τράπεζά σας. Υπάρχει συχνά κάποιος χρόνος επεξεργασίας πριν από τη δημοσίευση μιας επιστροφής χρημάτων.

Εάν τα έχετε κάνει όλα αυτά και δεν έχετε λάβει ακόμη την επιστροφή χρημάτων, επικοινωνήστε μαζί μας στη διεύθυνση {info@insurtechgr.gr}.

Εάν η υπηρεσία επισημάνθηκε ως δώρο κατά την αγορά και αποστολή απευθείας σε εσάς, θα λάβετε μια πίστωση δώρου για την αξία της επιστροφής σας. Μόλις παραληφθεί το επιστρεφόμενο προϊόν, θα σας σταλεί ταχυδρομική δωροεπιταγή.

Εάν το προϊόν δεν επισημάνθηκε ως δώρο κατά την αγορά ή αν ο δωρητής έστειλε την παραγγελία στον εαυτό του για να σας το δώσει αργότερα, θα στείλουμε μια επιστροφή χρημάτων στον δωρητή και θα μάθει για την επιστροφή σας.

Επικοινωνήστε μαζί μας στο {info@instech.site} για ερωτήσεις σχετικά με επιστροφές χρημάτων και επιστροφές.