Απόκτηση
Αυξήστε την απόκτηση πελατών
Η απόκτηση νέων πελατών σημαίνει να κατανοείτε τι κάνει τους πελάτες σας να ξεχωρίζουν. Μια επιτυχημένη εταιρεία θα πρέπει να έχει συνεχή ροή με προοπτικές και να προσέχει να μην σπαταλήσει χρήματα σε λάθος κανάλια.
- Αυξήστε την επισκεψιμότητά σας και δημιουργήστε δυνητικούς πελάτες.
- Ανακαλύψτε νέα κανάλια απόκτησης πελατών
- Βελτιστοποιήστε τις καμπάνιες μάρκετινγκ
- Βελτιώστε το SEO και το μάρκετινγκ περιεχομένου
- Αποκτήστε έλξη για λανσαρίσματα νέων προϊόντων
Δραστηριοποίηση
Βελτιστοποιήστε την ενεργοποίηση πελατών
Το να έχεις έλξη και επισκέπτες είναι καλό. Αλλά, αυτό που πραγματικά θέλετε είναι να βάλετε ένα όνομα, πίσω από κάθε κλικ. Η φροντίδα των επισκεπτών είναι ο μόνος δρόμος προς τα εμπρός. Δεν υπάρχουν συντομεύσεις εδώ. Πρέπει να δουν πώς ωφελούνται από την πρόταση αξίας που τους υποσχεθήκατε
- Βελτιστοποιήστε τη διαδικασία ενσωμάτωσης
- Αυτοματοποιήστε την επικοινωνία ενσωμάτωσης
- Προσδιορίστε τις "εξαιρετικές στιγμές" στο ταξίδι του χρήστη
- Αφαιρέστε τα σημεία συμφόρησης ενεργοποίησης
- Κάντε τους πελάτες σας πραγματικούς πρεσβευτές
Κράτηση
Βελτιώστε τη διατήρηση των πελατών.
Η απόκτηση και η ενεργοποίηση δεν σημαίνουν τίποτα εάν οι άνθρωποι δεν τηρούν το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Αυτός είναι ένας από τους πιο ζωτικούς παράγοντες εάν θέλετε να επιτύχετε βιώσιμη ανάπτυξη. Η διατήρηση είναι η ουσία του αναπτυξιακού hacking και δεν δίνεται σε κανένα προϊόν.
- Λήψη Ακριβής ανάλυση διατήρησης
- Εντατικοποιήστε και εφαρμόστε τακτικές σχετικά με την κολλητικότητα
- Συλλέξτε σχόλια και εφαρμόστε βρόχους
- Βελτιστοποιήστε τους μοχλούς για να κρατάτε την κορυφή του μυαλού
- Δημιουργήστε προηγμένες τεχνικές για να τραβήξετε τους χρήστες πίσω
Εσοδα
Δημιουργήστε περισσότερα έσοδα.
Οι άνθρωποι που πληρώνουν για τη χρήση του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας είναι αυτοί που δίνουν το πραγματικό καύσιμο στην εταιρεία σας. Η αύξηση του MRR και η εύρεση νέων ροών εσόδων, όπως συνδρομές ή άλλα, είναι μέρος της νοοτροπίας insurTech που πρέπει να έχετε.
- Αυξήστε τη δοκιμή σας στη βάση πληρωτέων πελατών
- Λήψη και μέτρηση των σωστών μετρήσεων, π.χ. MRR
- Προσελκύστε τους πελάτες σας και μειώστε την ανατροπή
- Μεγιστοποιήστε τη δωρεάν δοκιμή και τις μετατροπές freemium
- Βρείτε και εφαρμόστε μοχλούς για αναβαθμίσεις