1- Αξίωση
Ο καλύτερος τρόπος για να αρχίσετε να διαχειρίζεστε την καταχώριση της επιχείρησής σας είναι να την διεκδικήσετε, ώστε να μπορείτε να την ενημερώσετε.
Ο καλύτερος τρόπος για να αρχίσετε να διαχειρίζεστε την καταχώριση της επιχείρησής σας είναι να την διεκδικήσετε, ώστε να μπορείτε να την ενημερώσετε.
Προωθήστε την επιχείρησή σας για να στοχεύσετε πελάτες που χρειάζονται τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας.
Μετατρέψτε τους επισκέπτες σας σε πελάτες που πληρώνουν με συναρπαστικές προσφορές και υπηρεσίες στη σελίδα σας.
Τα οφέλη από τη συμμετοχή στην κοινότητα του insurTechGR είναι εκθετικά, για τους επαγγελματίες ασφαλιστικούς πράκτορες. Ανεξάρτητα από την εταιρεία/ες στην οποία συνεργάζεστε, το insurTechGR θα σας βοηθήσει να οικοδομήσετε σχέσεις. Αυτές οι σχέσεις θα γίνουν οι ρίζες που χρειάζεται η επιχείρησή σας για να αναπτυχθεί. Όσο περισσότερο συμμετέχετε στην κοινότητά σας, τόσο περισσότερο θα κατανοήσετε τα προνόμια που μπορείτε να αποκτήσετε από τις καλές κριτικές των πελατών σας..
Όταν είστε εμπλεκόμενο μέλος θα αυξήσετε οργανικά την ευαισθητοποίηση σχετικά με τις υπηρεσίες που προσφέρετε. Από τη χορηγία τοπικών αθλητικών ομάδων, τη συμμετοχή σε μια τοπική παρέλαση ή απλώς τον εθελοντισμό, οι άνθρωποι θα αναγνωρίσουν το όνομά σας μόλις αρχίσετε να συμμετέχετε. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό όταν αναπτύσσετε την ανεξάρτητη επιχείρησή σας στα αρχικά στάδια.
Μπορεί να φανεί άστοχο, αλλά πρέπει να το πούμε. Το να βγείτε εκεί έξω και να μιλήσετε με τους ανθρώπους της κοινότητάς σας είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να κατανοήσετε τις ασφαλιστικές τους ανάγκες. Όταν παρευρίσκεστε σε τοπικές συγκεντρώσεις και εκδηλώσεις , έχετε την ευκαιρία να συναντήσετε και να αλληλεπιδράσετε με όλο και περισσότερα άτομα από την περιοχή σας. Όσο περισσότερο συμμετέχετε, τόσο περισσότερους ανθρώπους θα συναντάτε και τόσο περισσότερες ευκαιρίες θα έχετε να τους εκπαιδεύσετε για τον κλάδο.
Η εύρεση νέων πελατών είναι απαραίτητη, αλλά είναι εξίσου σημαντική με την αφοσίωση των υπαρχόντων πελατών. Μπορείτε να δείξετε στους υπάρχοντες πελάτες ότι εξακολουθούν να έχουν σημασία, πίνοντάς τους για καφέ ή κάνοντας εθελοντισμό σε μια εκδήλωση που τους αρέσει. Όταν δείχνετε στους άλλους ότι νοιάζεστε πραγματικά για αυτούς και την επιχείρησή τους, βοηθάει να επιβεβαιώσετε την εμπιστοσύνη που έχουν σε εσάς.