Το InsurTechGR προσδιορίζει και προωθεί τη χρήση της καλύτερης τεχνολογίας, δεδομένων και αναλυτικών στοιχείων στο πλαίσιο της ασφάλισης και της διαχείρισης κινδύνων μέσα από την μεγαλύτερη διαδικτυακή βάση δεδομένων,, προσφορών και διαδικτυακών ραντεβού.
“Δεν είμαστε άλλη μια ασφαλιστική επιχείρηση, αλλά μία πλατφόρμα Τεχνητής Νοημοσύνης (AI), όπου παρέχει στους χρήστες Δωρεάν πληροφορίες, αναλύσεις και κριτικές για Ασφαλιστικά προϊόντα και Εξειδικευμένους insurTech Ασφαλιστικούς Συμβούλους απ’ όλη την Ελλάδα”
Προσπαθούμε ν’ αναδείξουμε τον απλό Ασφαλιστικό Σύμβουλο είτε είναι ανεξάρτητος είτε έχει αποκλειστική συνεργασία με μία ασφαλιστική εταιρεία προς την Νέα Κανονικότητα της AI και του insurTech.
Βοηθάμε τους Ασφαλιστικούς Συμβούλους, ν’ αναπτύξουν ψηφιακές εταιρείες & insurtech Startups υψηλών επιδόσεων, με βάση το παράδειγμα επιχείρησης μέσα σε μια επιχείρηση, (Business-in-business) όπου κάθε στέλεχος σκέφτεται και ενεργεί σαν επιχειρηματίας που διευθύνει μια μικρή επιχείρηση.
Πιστεύουμε απόλυτα ότι κάθε Ασφαλιστικός Σύμβουλος διακρίνετε για την εξειδίκευση του σε κάποιους τομείς. Αυτό ζητάμε και από εσένα. Να μας δηλώσεις τις γνώσεις και την εμπειρία σου.
Καταχωρούμε τους τομείς που είσαι expert !
Θέλουμε να γνωρίζει ο επισκέπτης ποιες είναι οι βασικές Ασφαλιστικές Εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεσαι.
Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μπορεί να είναι η τιμή, ο σχεδιασμός, η θέση που κατέχει η εταιρεία στην αγορά, η προτίμηση του κοινού για το εμπορικό σήμα, η ανησυχία της εταιρείας για το περιβάλλον, η απόδοση της ομάδας κ.λπ.
Ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα πηγάζει από μια βασική επιχειρηματική ικανότητα, που αποκτάς στον κλάδο σου. Αλλά για να γίνει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, είναι απαραίτητο να την ασκείς καλύτερα από τους ανταγωνιστές σου.
Θ’ αναφέρουμε και θα εξηγήσουμε τι σε κάνει μοναδικό. Αλλά για να τραβήξεις σήμερα την προσοχή του επισκέπτη, αυτό θα πρέπει να γίνει σε κλάσματα δευτερολέπτου.
Το μοναδικό σου πλεονέκτημα πρέπει να πληροί 2 κριτήρια:
Πρέπει να είσαι σε θέση να το περιγράψεις με απλούς και σαφείς όρους. Χωρίς ορολογία ή τεχνικές εξηγήσεις.
Το μοναδικό σου πλεονέκτημα πρέπει να είναι κάτι που θέλει ο δυνητικός πελάτης.
Ο Επισκέπτης θα μπορεί να βρει Στοιχεία επικοινωνίας, με τα οποία θα μπορεί να έρθει σε επαφή μαζί σου.
Ειδικά με το mobile θα έχει την δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με 3 button.
Δίνουμε μεγάλη σημασία στην πρόσβαση των Ατόμων με ειδικές ανάγκες. Για τον λόγο αυτό ζητάμε να ενημερώσεις τους επισκέπτες σου, αν υπάρχει μέριμνα στην επιχείρηση σου για την προσέγγιση ΑΜΕΑ.
Παρουσιάζουμε τα εκπαιδευτικά προγράμματα που έχεις παρακολουθήσει όλα αυτά τα χρόνια και τα βραβεία που έχεις αποκτήσει με την εργασία σου.
Αναφέρουμε τις εταιρικές συμμετοχές σου π.χ. Clusters κ.λ.π., αλλά και τους συλλόγους / σωματεία που έχεις δράση.
Θέλουμε φωτογραφίες
Είτε είσαι Ανεξάρτητος είτε Αποκλειστικός Πράκτορας συνδεδεμένος με μία ασφαλιστική εταιρεία, οι γνώσεις σου είναι πολύτιμες και σίγουρα τα χρόνια εμπειρίας το αποδεικνύουν.
Το insTechGR προσφέρει διαισθητικό πίνακα ελέγχου, για τον κάτοχο της καταχώρισης για να λαμβάνει πληροφορίες σχετικά με την απόδοση της επιχείρησής του, όπως προβολές χρηστών , δυνητικούς πελάτες και προσαρμοσμένες κριτικές . Οι κάτοχοι επιχείρησης ειδοποιούνται σχετικά με χαμηλή βαθμολογία για την επιχείρησή τους, προκειμένου να ανταποκριθούν έγκαιρα στην ανησυχία των πελατών. Θα μπορούν να επεξεργαστούν την καταχώριση, να λαμβάνουν e-mail να δημιουργούν μία διαφημιστική καμπάνια και άλλα πολλά.
Εκτός από τις πληροφορίες που παρέχονται από τον προεπιλεγμένο πίνακα ελέγχου χρήστη που είναι διαθέσιμος για την καταχώριση κατόχων εκτός πλαισίου, οι Καταχωρημένοι Ασφαλιστικοί σύμβουλοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν το Google Analytics για να αποκτήσουν πληροφορίες για κάθε καταχώριση εισάγοντας έναν κωδικό UA που παρέχεται από το Google Analytics στον πίνακα ελέγχου τους.
Το insTechGR περιλαμβάνει ένα πολύ ολοκληρωμένο ενσωματωμένο σύστημα διαφημίσεων που σου επιτρέπει να δημιουργείς περισσότερους δυνητικούς πελάτες με στοχευμένες διαφημίσεις με καταχωρίσεις που εμφανίζονται σε διάφορα διαφορετικά κύρια σημεία σε όλο τον κατάλογο για μεγιστοποίηση της μετατροπής. Η καταχώρισή σου εμφανίζεται ως διαφήμιση πάνω από τα οργανικά αποτελέσματα σε πελάτες που αναζητούν μια συγκεκριμένη κατηγορία , ετικέτα (λέξη-κλειδί) ή χαρακτηριστικό σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία .
Οι διαφημίσεις μπορούν να εμφανίζονται στην αρχική σελίδα ή στις εσωτερικές σελίδες, με την πλαϊνή γραμμή λεπτομερειών και φυσικά στο αποτέλεσμα αναζήτησης πάνω από τα οργανικά αποτελέσματα.
Κομψό πτυσσόμενο ωράριο λειτουργίας της επιχείρησης με βάση τη γεωγραφική τοποθεσία της καταχώρισης, καθώς και τη στιγμιαία κατάσταση, όπως:
Ώρες πολλαπλών λειτουργιών (2η χρονοθυρίδα σε μια μέρα) ΝΕΟ!
Η υποστήριξη για επιχειρήσεις που ανοίγουν μετά τις 12 π.μ. (μεσάνυχτα) θα υπολογίζεται ως αυθημερόν με βάση την ώρα ανοίγματος της επιχείρησης.
Ένδειξη Ανοιχτό τώρα
Ένδειξη κλειστό τώρα
Ένδειξη ημέρας αδράνειας
Δείκτης 24 ωρών
Οι επισκέπτες του insurTechGR θα σκεφτούν δύο φορές πριν αφήσουν κάτι λιγότερο από 3 αστέρια σε μια καταχώριση επιχείρησης με το ισχυρό μας σύστημα αξιολόγησης που βασίζεται στα συναισθήματα (emoji).
Ένας πελάτης μπορεί να αφήσει μια τιμή και μια αξιολόγηση με άμεση εγγραφή (με email) ή με σύνδεση (με email ή σύνδεση κοινωνικής δικτύωσης)
Ένας πελάτης μπορεί να ανεβάσει εικόνες
Ένας πελάτης μπορεί να ψηφίσει (ενδιαφέρον, ή αγάπη) σε ένα σχόλιο.
Οι κάτοχοι μιας καταχώρισης μπορούν να απαντήσουν δημόσια σε όλες τις κριτικές από τον πίνακα ελέγχου των χρηστών τους.
Σύμφωνα με τη βέλτιστη πρακτική του κλάδου, ο ιδιοκτήτης επιχείρησης δεν επιτρέπεται να επεξεργάζεται ή να διαγράφει κριτικές που έλαβε από επισκέπτες (οι κριτικές μπορούν να επισημανθούν για διαγραφή από τον διαχειριστή του ιστότοπου).
Ένας πελάτης (επισκέπτης) μπορεί να επεξεργαστεί την κριτική που υποβλήθηκε ανά πάσα στιγμή.
Εάν Επισημάνεις μια καταχώριση, αυτή θα αναφερθεί στον διαχειριστή για περαιτέρω έλεγχο. Ο διαχειριστής μπορεί να επαληθεύσει εάν κάποιες επιχειρήσεις εκτελούν τις καταχωρίσεις τους ακατάλληλα σύμφωνα με τους Όρους και τις Προϋποθέσεις του insurTechGR.
Οι χρήστες μπορούν να επισημάνουν ακατάλληλες καταχωρίσεις και, στη συνέχεια, ο διαχειριστής μπορεί να αναλάβει δράση πιο γρήγορα για να μειώσει τις μισητές καταχωρίσεις, τις ψεύτικες καταχωρίσεις την ακατάλληλη γλώσσα κ.λπ.
Αν θέλεις να Αξιοποιήσεις περισσότερο τις δυνατότητες του insurTechGR μπορείς να δεις και κάποιο άλλο επί πληρωμή πακέτο.
Παρέχουμε πληροφορίες, σε βοηθάμε να πεις την ιστορία σου και συνδέουμε ανθρώπους και εταιρείες με καινοτόμες ιδέες, λύσεις, προκλήσεις και πόρους.